Jumlah Paparan Halaman

Khamis, 14 Oktober 2010

Terima Kasih

Terima kasih yang teramat amat sangat kepada seluruh peminat Ayam Serama tak kira dimana juga kita berada,Selama saya mengikuti perkembangan dunia ayam serama ini apa yang saya amati hubungan silatulrahim seolah olah sudah lama terjalin contohnya bila kita menghubungi blogger2 lain berkenaan Ayam serama,cara percakapan dan kemesraan mereka seolah olah kita sudah saling kenal mengenali walhal perhubungan kita sewaktu ini tidak lebih dari sekadar blogger,peminat serama dan hanya perbualan melalui sms atau telepon,Apa yang saya hajati semoga Allah S.W.T  sentiasa memberi kasihatan pada tubuh badan ini agar dapat saya mengunjungi reban reban blogger yang ada diseluruh malaysia suatu hari nanti.Akhir sekali Semoga perhubungan kita akan terus kekal dunia dan akhirat kerana bagi saya selagi ada keikhlasan dalam persahabatan selagi itulah ada keberkatannya!!.....AMIN.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan